
Gülhan YENİLMEZ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
- E-Posta gulhanyenilmez[at]osmaniye.edu.tr
- Telefon +90 328 827 10 00
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
Eğitim Bilgileri
Doktora 2019-
OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
İŞLETME (DR)
Yüksek Lisans 2016-2019
OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
İŞLETME (YL) (TEZLİ)
Lisans 2010-2015
GAZİ ÜNİVERSİTESİİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.
Projeler Çalışmalar
01.03.2016
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiALGILANAN DENEYİMSEL DEĞER VE AKIŞ DENEYİMİNİN MAĞAZA MEMNUNİYETİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: ÇEVRİMİÇİ, FİZİKSEL VE MOBİL MAĞAZA KANALLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Tamamlandı
Uzmanlık Alanları
- Perakendecilikte Tüketici Davranışları
- Deneyimsel Perakendecilik
İlgili Sektörler
Özel Sektör Danışmanlıkları
Uluslararası Makaleler
Hakemli
UluslararasıAVCILAR MUTLU YÜKSEL,AÇAR MEHMET FATİH,YENİLMEZ GÜLHAN,YAŞAR FİRDEVS
Markaların Oyunlaştırma Uygulamalarını Kullanmaya Yönelik Tüketici Motivasyonlarının Tüketici-Marka Katılımı ve Anlık Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Zaman Baskısının Düzenleyici Rolü 2024
Yayın Yılı: 2024
Hakemli
UluslararasıCANOĞLU MELTEM,ÜSTÜNER SEFA,YENİLMEZ GÜLHAN
The Moderating Role of Gender and Driving Experience Duration on Drivers' Acceptance of Mobile Navigation Applications 2024
Yayın Yılı: 2024
Hakemli
UluslararasıAVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,YENİLMEZ GÜLHAN
Mobil Uygulama Reklam Türlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Reklam Kabulüne Etkisi 2018
Yayın Yılı: 2018