Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi

Eğitim Bilgileri

Yüksek Lisans 2001-2004
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

İŞLETME (YL) (TEZLİ)

Lisans 1998-2001
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR.

Doktora 2005-2010
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)

Projeler Çalışmalar

01.01.2017
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sosyal Medya Bağımlılık Düzeyinin Gösterişçi Tüketim Eğilimleri Üzerine Etkisi

Tamamlandı

01.03.2016
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

ALGILANAN DENEYİMSEL DEĞER VE AKIŞ DENEYİMİNİN MAĞAZA MEMNUNİYETİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: ÇEVRİMİÇİ, FİZİKSEL VE MOBİL MAĞAZA KANALLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Tamamlandı

23.12.2015
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Tüketicilerin Akaryakıt İstasyonu Tercihini Etkileyen Faktörlerin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemlerinden Analitik Hiyerarşi Prosesi Yöntemi ile Tespitine Yönelik Ankara İlinde Bir Araştırma

Tamamlandı

Uzmanlık Alanları

  • Pazarlama Ve Pazarlama Araştırmaları

İlgili Sektörler

  • pazarlamaya ihtiyaç duyan her sektör

Özel Sektör Danışmanlıkları

Uluslararası Makaleler

Hakemli
Uluslararası

AVCILAR MUTLU YÜKSEL,Acem Ahmet

Determining Consumer Perceptions of Sales Promotion Tools by Latent Class Analysis 2024

Yayın Yılı: 2024

Hakemli
Uluslararası

AVCILAR MUTLU YÜKSEL,AÇAR MEHMET FATİH,YENİLMEZ GÜLHAN,YAŞAR FİRDEVS

Markaların Oyunlaştırma Uygulamalarını Kullanmaya Yönelik Tüketici Motivasyonlarının Tüketici-Marka Katılımı ve Anlık Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Zaman Baskısının Düzenleyici Rolü 2024

Yayın Yılı: 2024

Hakemli
Uluslararası

AVCILAR MUTLU YÜKSEL, AÇAR MEHMET FATİH

COVID-19 Pandemisinden Algılanan Ciddiyet Düzeyinin Boş Zaman Faaliyetlerine Katılım, Algılanan Boş Zaman Memnuniyeti ve Öznel İyi Oluş Üzerindeki Koşullu Etkilerinin Tespiti 2022

Yayın Yılı: 2022