Proje 20Sayısı
Patent 0Sayısı
Tasarım 0Sayısı
Ödül 3Sayısı
Tez 4Sayısı
Atıf 143Sayısı
Yayın 93Sayısı
|
1 | Doktora2008-2012ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİL BİLİMİ (DR) |
2 | Yüksek Lisans2006-2008ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİL BİLİMİ (YL) (TEZLİ) |
3 | Lisans2001-2005ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. |
4 | Post-Doktora2017-2017University of Rochester / Warner Graduate School of Education / Teaching and Curriculum Warner Graduate School of Education Teaching and Curriculu |
İngilizce | 2016 | YDS | 92.50000 |
Fransızca | 2009 | ÜDS | 65.000 |
İngilizce | 2021 2021 Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil Sınavı (2021-YÖKDİL/1) Sonuçları | YÖKDİL | 95,00000 |
1 | Bilimsel Kitap | Disruptive Creativity with Generative AI: Case Studies from Science, Technology and Education Bölüm Adı: The disruptive potential of generative AI for language learning: A case study, ÖZER ÖMER,YÜKSELİR CEYHUN, Cambridge Scholars Publishing Editör: Damaševičius Robertas, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :262, ISBN :1-0364-1537-6, Bölüm Sayfaları: | |
2 | Bilimsel Kitap | Positive Psychology Components in Language Learning and Teaching in the Turkish Context Bölüm Adı: A review of the role of language teachers' well-being in enhancing foreign language learning and teaching, YÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMER, Nobel Akademik Yayıncılık Editör: IRGATOĞLU AYDAN, KIRMIZI ÖZKAN, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :252, ISBN :978-625-371-535-9, Bölüm Sayfaları: 21-32 | |
3 | Bilimsel Kitap | Handbook of English Language Teaching Bölüm Adı: Language teachers as material developers with technology, BAŞAL AHMET,YÜKSELİR CEYHUN, Serüven Yayınevi Editör: SARIÇOBAN ARİF, BAŞOL HASAN ÇAĞLAR, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6319-83-7, Bölüm Sayfaları: 326-341 | |
4 | Bilimsel Kitap | Handbook of English Language Teaching Bölüm Adı: Affordances and constraints of classroom management in online learning, YÜKSELİR CEYHUN,FERAH RAKİYE, Serüven Yayınevi Editör: SARIÇOBAN ARİF, BAŞOL HASAN ÇAĞLAR, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6319-83-7, Bölüm Sayfaları: 285-306 | |
5 | Bilimsel Kitap | ChatGPT in Foreign Language Education and Translation Studies Bölüm Adı: ChatGPT for vocabulary instruction through gamification, YÜKSELİR CEYHUN, Anı Yayıncılık Editör: Arif Bakla, İsmail Çakır, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :262, ISBN :978-605-170-935-2, Bölüm Sayfaları: 153-166 | |
6 | Bilimsel Kitap | Language and Literature Teaching I - II Bölüm Adı: The use of movies for speaking skills in English language teaching, YÜKSELİR CEYHUN, DARIYEMEZ TEVFİK, Eğiten Kitap Editör: Semin Kazazoğlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :320, ISBN :978-625-6946-61-3, Bölüm Sayfaları: 217-236 | |
7 | Bilimsel Kitap | Teaching in Online and Blended Learning Environments: Emerging Trends in English Language Teaching Bölüm Adı: What works in online learning: A meta-synthesis of factors impacting university students’ interaction, ÖZER ÖMER, YÜKSELİR CEYHUN, Nobel Editör: Ömer Özer, Ceyhun Yükselir, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :156, ISBN :978-625-427-997-3, Bölüm Sayfaları: 73-86 | |
8 | Bilimsel Kitap | New Directions in Technology for Writing Instruction Bölüm Adı: Digital writing practices in the information age: Possibilities and implications for English language teachers and learners, ÖZER ÖMER, YÜKSELİR CEYHUN, Springer Cham Editör: Gonca Yangın Ekşi, Sedat Akayoğlu, Leonora Anyango, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :389, ISBN :978-3-031-13539-2, Bölüm Sayfaları: 211-232 | |
9 | Bilimsel Kitap | Exploring the Principles of Reflective Practice in ELT - Research and Perspectives from Turkey Bölüm Adı: Pre-service EFL teachers’ reflective thinking levels and cognitive presence in online learning settings: A correlational study, YÜKSELİR CEYHUN, KORUCU KIŞ SAADET, Equinox Publishing Editör: Bahar Gün, Evrim Üstünlüoğlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :180, ISBN :9781800502970, Bölüm Sayfaları: | |
10 | Bilimsel Kitap | Reconsidering the EFL Pedagogy with the Influence of Pandemic Conditions: Past-Present-Future Bölüm Adı: A review of quality practices and standards in foreign language education and imagining the post-pandemic language classroom, YÜKSELİR CEYHUN, ÖZER ÖMER, Anı Yayıncılık Editör: Ayfer Su-Bergil, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :300, ISBN :9786051708287, Bölüm Sayfaları: 71-88 | |
11 | Bilimsel Kitap | The New Normal of Online Language Education Bölüm Adı: Incorporating autonomy into language teaching: The role of digital pedagogy training, YÜKSELİR CEYHUN, ÖZER ÖMER, Eğiten Kitap Editör: Eda Duruk, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :233, ISBN :978-625-8297-43-0, Bölüm Sayfaları: 43-58 | |
12 | Bilimsel Kitap | Literature in ELT Classrooms Bölüm Adı: Digital storytelling in language teaching through literary texts, YÜKSELİR CEYHUN, ŞENSOY AYŞE, Anı Yayıncılık Editör: Süleyman Kasap, Fırat Ünsal, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :168, ISBN :978-605-170-744-0, Bölüm Sayfaları: 21-36 | |
13 | Bilimsel Kitap | Exploring the Principles of Reflective Practice in ELT: Research and Perspectives from Turkey
Bölüm Adı: Pre-service EFL teachers’ reflective thinking levels and cognitive presence in online learning settings: A correlational study, YÜKSELİR CEYHUN, KORUCU KIŞ SAADET, Equinox Publishing Editör: Gün Bahar, Üstünlüoğlu Evrim, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :200, ISBN :0000-0000, Bölüm Sayfaları: | |
14 | Bilimsel Kitap | Critical Reading and Writing in the 21st Century Bölüm Adı: Working on developing critical skills through activities, YÜKSELİR CEYHUN, TUNABOYLU OYA, İNAL SEVİM, Cambridge Scholars Publishing Editör: Semin Kazazoğlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :130, ISBN :978-1-5275-8385-6, Bölüm Sayfaları: 106-122 | |
15 | Bilimsel Kitap | Course Book Evaluation in ELT Bölüm Adı: The use of textbooks in ELT: Printed textbooks vs digital textbooks, YÜKSELİR CEYHUN, Eğiten Kitap Editör: Görsev Sönmez, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :281, ISBN :978-625-8420-03-6, Bölüm Sayfaları: 109-132 | |
16 | Bilimsel Kitap | Coursebook Evaluation in English Language Teaching Bölüm Adı: The use of textbooks in ELT: Printed textbooks vs digital textbooks, YÜKSELİR CEYHUN, Eğiten Kitap Editör: Görsev Sönmez, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :281, ISBN :978-625-8420-03-6, Bölüm Sayfaları: 109-132 | |
17 | Bilimsel Kitap | A General Perspective on Foreign Language Teaching V Bölüm Adı: Exploring EFL teachers' burnout experiences in online learning, YUVAYAPAN FATMA, YÜKSELİR CEYHUN, Çizgi Kitabevi Editör: Prof. Dr. Hasan Yılmaz, Prof. Dr. Erdinç Yücel, Dr. Mustafa Serkan Öztürk, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :120, ISBN :978-605-196-721-9, Bölüm Sayfaları: 75-84 | |
18 | Bilimsel Kitap | The Linguistics of English Language Bölüm Adı: Incorporating semantics into English language teaching classrooms in the digital age: Review of recent articles with a focus on semantics, YÜKSELİR CEYHUN, ÖZER ÖMER, Anı Yayıncılık Editör: Süleyman Kasap, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :176, ISBN :978-605-170-602-3, Bölüm Sayfaları: 51-70 | |
19 | Bilimsel Kitap | Literature in Language Teaching Bölüm Adı: Literary insights into language teaching: Metaphor, ÇIRAKLI MUSTAFA ZEKİ,YÜKSELİR CEYHUN, Nobel Akademik Yayıncılık Editör: İsmail Çakır, Hakan Demiröz, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :310, ISBN :978-625-402-062-9, Bölüm Sayfaları: 249-276 | |
20 | Bilimsel Kitap | Applied Linguistics in ELT Classrooms Bölüm Adı: An overview of semantics with reference to its usages in ELT, YÜKSELİR CEYHUN, Anı Yayıncılık Editör: Süleyman Kasap, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :186, ISBN :978-605-170-398-5, Bölüm Sayfaları: 95-107 | |
21 | Bilimsel Kitap | İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi Bölüm Adı: Dijital oyun tabanlı yabancı dil öğretimi (Digital game-based foreign language teaching), YÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMER, Nobel Akademik Yayıncılık Editör: İsmail Çakır, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :412, ISBN :978-605-033-247-6, Bölüm Sayfaları: 375-394 | |
22 | Bilimsel Kitap | Yabancı Dil Öğretimine Genel Bir Bakış IV Bölüm Adı: Yabancı dil olarak İngilizce öğretiminde öğrenen özerkliği (Learner autonomy in teaching English as a foreign language), YÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMER, Çizgi Kitabevi Editör: Hasan Yılmaz, Erdinç Yücel, Mustafa Serkan Öztürk, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :125, ISBN :978-605-196-539-0, Bölüm Sayfaları: 6-22 | |
23 | Bilimsel Kitap | A General Perspective on Foreign Language Teaching III Bölüm Adı: Current issues in classroom management: Models, components and benefits, YÜKSELİR CEYHUN, Çizgi Kitabevi Editör: Hasan Yılmaz, Erdinç Yücel, Mustafa Serkan Öztürk, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :164, ISBN :978-605-196-388-4, Bölüm Sayfaları: 135-146 | |
24 | Bilimsel Kitap | Basics of ELT Bölüm Adı: Community language learning, YÜKSELİR CEYHUN, Blackswan Publishing House Editör: İsmail Yaman, Emrah Ekmekçi, Müfit Şenel, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :683, ISBN :978-605-6934-93-3, Bölüm Sayfaları: 98-112 | |
25 | Bilimsel Kitap | Farklı Yönleriyle Yabancı Dil Öğretimi II Bölüm Adı: Yabancı dil öğretiminde eleştirel düşünme (Critical thinking in foreign language teaching), YÜKSELİR CEYHUN, Çizgi Kitabevi Editör: Hasan Yılmaz, Erdinç Yücel, Selma Durak Üğüten, Fahritdin Şanal, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :110, ISBN :978-605-196-239-9, Bölüm Sayfaları: 33-42 | |
26 | Bilimsel Kitap | Her Yönüyle Yabancı Dil Öğretimi II Bölüm Adı: Teknoloji ve yabancı dil öğretimi (Technology and foreign language teaching), YÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMER, Çizgi Kitabevi Editör: Özgül Balcı, Fatih Çolak, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :103, ISBN :978-605-196-236-8, Bölüm Sayfaları: 53-63 | |
27 | Bilimsel Kitap | İfade ve Kelime Seçimleri Sözlüğü Bölüm Adı: , YÜKSELİR CEYHUN,AKARSU OKTAY,GEÇİKLİ KUBİLAY,ŞAHİN UFUK, ESER OFSET MATBAACILIK Editör: Prof. Dr. Kamil Aydın, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :214, ISBN :978-975-00492-0-0, Bölüm Sayfaları: | |
28 | Bilimsel Kitap | Linguistic and Literary Theories in Reading Bölüm Adı: Reading skills and strategies, YÜKSELİR CEYHUN, Peter Lang Edition Editör: Feryal Çubukçu / Leyla Harputlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :300, ISBN :978-3-631-66626-5, Bölüm Sayfaları: 31-43 | |
29 | Bilimsel Kitap | Thought Styles in Text and Discourse Bölüm Adı: A close look at Ludwik Fleck’s philosophy of science with a special reference to thought collectives and thought styles, YÜKSELİR CEYHUN, University of Nowy Sącz Editör: Krzysztof Nycz, Monika Madej-Cetnarowska, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :95, ISBN :978-83-63196-49-3, Bölüm Sayfaları: 78-84 | |
30 | Ders Kitabı | ÖABT - İngilizce Öğretmen Adayları İçin English Bölüm Adı: Second language acquisition, YÜKSELİR CEYHUN, Yetenek Yayınları Editör: Leyla Harputlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :191, ISBN :978-6055722876, Bölüm Sayfaları: 7-19 | |
31 | Ders Kitabı | İngilizce Öğretmenlik Alan Bilgisi Bölüm Adı: English to Turkish translation, YÜKSELİR CEYHUN, Alan Bilgisi Yayınları Editör: Leyla Harputlu, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :574, ISBN :978-605-860-463-6, Bölüm Sayfaları: 377-399 |
1 | Hakemli Uluslararası | AKBAŞ ERDEM, YÜKSELİR CEYHUN A frequency-based exploratory study of word combinations by EFL learners towards adjective-noun collocations Circulo de Linguistica Aplicada a la Comunicacion SSCI | |
2 | Hakemli Uluslararası | ÖZER ÖMER, YÜKSELİR CEYHUN ‘Am I aware of my roles as a learner?’ The relationships of learner autonomy, self-direction and goal commitment to academic achievement among Turkish EFL learners Language Awareness SSCI | |
3 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN, ÖZER ÖMER Investigating the interplay between English language teachers’ autonomy, well-being and efficacy Issues in Educational Research ESCI, SCOPUS | |
4 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN, ÖZER ÖMER EFL learners' views on learner autonomy and foreign language anxiety Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture Journals Indexed in Eric | |
5 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN, YUVAYAPAN FATMA An evaluation of students studying English language and literature about transitioning to online classes during COVID-19 pandemic International Journal of Contemporary Educational Research Journals Indexed in Eric | |
6 | Hakemli Ulusal | KORUCU KIŞ SAADET, YÜKSELİR CEYHUN A critical review of reflective practices in pre-service ELT context: The Turkey case Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) TR DİZİN | |
7 | Hakemli Ulusal | ÖZDAL RAKİYE, YÜKSELİR CEYHUN, AKARSU OKTAY Foreign language learners’ perceptions and preferences of synchronous and asynchronous online language learning during COVID-19 pandemic Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi TR DİZİN | |
8 | Hakemli Uluslararası | KARAKAŞ ALİ,YÜKSELİR CEYHUN Engaging pre-service EFL teachers in reflection through video-mediated team micro-teaching and guided discussions Reflective Practice ESCI, SCOPUS, Australian Education Index, British Education Index | |
9 | Hakemli Ulusal | ÖZER ÖMER, YÜKSELİR CEYHUN Learner autonomy in the Turkish EFL context: A meta-synthesis study of 2009-2019 qualitative research Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi TR DİZİN | |
10 | Hakemli Uluslararası | YUVAYAPAN FATMA,YÜKSELİR CEYHUN Understanding Turkish EFL students’ perceptions about collocations and investigating their collocational errors in descriptive and argumentative essays International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI) Journals Indexed in Eric | |
11 | Hakemli Ulusal | YUVAYAPAN FATMA,YÜKSELİR CEYHUN A systematic review of corpus-based studies on academic writing in the Turkish context Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Educational Science) TR DİZİN | |
12 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN Book review on ”Reflective Language Teaching: Practical Applications for TESOL Teachers” Porta Linguarum SSCI | |
13 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN A quantitative study of Turkish EFL learners’ perceptions about critical thinking dispositions International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) Journals Indexed in Eric | |
14 | Hakemli Uluslararası | ZENGİN BUĞRA,BAŞAL AHMET,YÜKSELİR CEYHUN Investigation into the perceptions of English teachers and instructors on the use of literature in English language teaching The Reading Matrix Journals Indexed in Eric | |
15 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN,YUVAYAPAN FATMA EFL students and instructors’ perceptions on how digital literacy is perceived in the Turkish context: A qualitative study i-manager’s Journal on English Language Teaching (JELT) Journals Indexed in Eric | |
16 | Hakemli Ulusal | KESKİN MEHMET,YÜKSELİR CEYHUN Yabancı dil olarak Türkçe öğretimiyle ilgili haberlerde Suriyeli öğrenciler: Bir söylem analizi çalışması / Syrian students in the news about Turkish as a foreign language teaching: A discourse analysis study Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi TR DİZİN | |
17 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN Book review on ”Teacher Development in Technology-Enhanced Language Teaching” Reading in a Foreign Language ESCI | |
18 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN International students’ academic achievement and progress in Turkish higher education context: Students’ and academics’ views Universal Journal of Educational Research Journals Indexed in Eric | |
19 | Hakemli Ulusal | YÜKSELİR CEYHUN Students’ perceptions of optional English preparatory program: A case study in a Turkish university The Literacy Trek DOAJ, ERIH PLUS, ROAD | |
20 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN,KÖMÜR ŞEVKİ Using online videos to improve speaking abilities of EFL learners European Journal of Education Studies Journals Indexed in Eric | |
21 | Hakemli Ulusal | YÜKSELİR CEYHUN A comparative analysis on the ELT graduate course syllabi between a Turkish university and an American university Erzincan University Journal of Education Faculty TR DİZİN | |
22 | Hakemli Ulusal | YÜKSELİR CEYHUN Understanding ELT academics’ teaching methods in the United States: A qualitative study Inonu University Journal of the Faculty of Education TR DİZİN | |
23 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN,ERCAN FATİH Signboards in the city life and multilingualism International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development RePEc (IDEAS, EconPapers), OAJI, UlrichWeb, IndexCopernicus, Electronic Journal Library, International Accreditation and Research Council, Academic Resources, Google Scholar, SHERPA/RoMEO | |
24 | Hakemli Ulusal | AYDIN BELGİN,KIZILTAN NALAN,ÖZTÜRK GÖKHAN,İPEK ÖMER FARUK,YÜKSELİR CEYHUN,BECEREN SEDAT YÖK 2016 yönetmeliği sonrası isteğe bağlı İngilizce hazırlık programları: Mevcut durum ve sorunlar üzerine yönetici görüşleri / Optional English preparatory programs after HEC 2016 regulation: Opinions of administrators on the current situation and problems Anadolu University Journal of Education Faculty Sobiad, DOAJ,ESCİ | |
25 | Hakemli Uluslararası | HARMAOĞLU ÖZHAN,YÜKSELİR CEYHUN Turkish learning experiences of Syrian students within the context of Turkish higher education system: From war to education Journal of Education and Practice EBSCO | |
26 | Hakemli Ulusal | ÖRDEM ESER,YÜKSELİR CEYHUN Views of Turkish EFL instructors on critical pedagogy Turkish Studies TR DİZİN | |
27 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN A meta-synthesis of qualitative research about mobile assisted language learning (MALL) in foreign language teaching Arab World English Journal (AWEJ) ESCI | |
28 | Hakemli Uluslararası | UÇAR SERPİL,YÜKSELİR CEYHUN A corpus-based study on the use of the logical connector ’Thus’ in the academic writing of Turkish EFL learners English Language Teaching Journals Indexed in Eric | |
29 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN English foreign language (EFL) instructors’ and teachers’ perceptions towards the integration of internet-assisted language teaching (IALT) into EFL instruction Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science Scopus | |
30 | Hakemli Uluslararası | UÇAR SERPİL,YÜKSELİR CEYHUN The effect of corpus-based activities on verb-noun collocations in EFL classes TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology Journals Indexed in Eric | |
31 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN An investigation into the reading strategy use of EFL prep-class students Procedia - Social and Behavioral Sciences Conference Proceedings Citation Index | |
32 | Hakemli Uluslararası | YÜKSELİR CEYHUN An analysis of the perceptions on academic emotions and emotional experiences in English language teaching International Journal of English Language Education Crossref Google Scholar LOCKSS PKP Open Archives Harvester Sherpa/Romeo | |
33 | Hakemli Ulusal | YÜKSELİR CEYHUN,HARPUTLU LEYLA An investigation into EFL prep class students academic emotions Journal of Language and Linguistic Studies (JLLS) TR DİZİN | |
34 | Hakemli Ulusal | YÜKSELİR CEYHUN A comparative evaluation of three effective vocabulary teaching techniques by means of contributions to vocabulary learning in foreign language Journal of Kazım Karabekir Education Faculty |
1 | UluslararasıÖzet bildiriUÇAR SERPİL,YÜKSELİR CEYHUNA corpus-based study on the frequency of the linking adverbial ’thus’ by native and non-native writers24.11.2016 |
2 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMERAn evaluation of English teachers’ views on continuing professional development (CPD) activities in Turkey16.10.2020 |
3 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,EFE İBRAHİMThe role of corpus-based approach on teaching English as a medium of instruction: The case of international undergraduate students at Osmaniye Korkut Ata university29.04.2016 |
4 | UluslararasıÖzet bildiriÖZER ÖMER,YÜKSELİR CEYHUNLearner autonomy in foreign language learning in Turkey: A meta-synthesis of qualitative studies16.10.2020 |
5 | UlusalÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNAn evaluation of self-regulated learning in the educational context15.11.2012 |
6 | UluslararasıTam metin bildiriYÜKSELİR CEYHUNTeaching a ”Word” in the production and comprehension tests: Pre-test and post-test19.03.2011 |
7 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNThe perception and importance of academic emotions and emotional experiences in English language teaching26.09.2013 |
8 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNThe ways of language teaching proceeding at school of foreign languages (SFL) in Turkey26.10.2015 |
9 | UlusalTam metin bildiriYÜKSELİR CEYHUNOsmaniye şehir hayatında tabelalar ve çokdillilik03.05.2016 |
10 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,KÖMÜR ŞEVKİAssessing productive skills speaking ability: The use of online videos to assess speaking ability of EFL learners12.05.2016 |
11 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,ERCAN FATİHThe role of reading authentic texts on vocabulary development: EFL prep class learners’ case20.04.2017 |
12 | UluslararasıÖzet bildiriHARMAOĞLU ÖZHAN,YÜKSELİR CEYHUNTeaching Turkish as a foreign language: The Syrian students from war to education20.04.2017 |
13 | UluslararasıÖzet bildiriAYDIN BELGİN,KIZILTAN NALAN,YÜKSELİR CEYHUN,ÖZTÜRK GÖKHAN,İPEK ÖMER FARUK,BECEREN SEDATA panel on optional prep-classes at universities: Current implications, problems and suggestions for solutions15.04.2017 |
14 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNEFL instructors’ views on inquiry-based instruction within the context of United States higher education: A case study19.10.2017 |
15 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNPerceptions of EFL academics in the United States towards academic integrity culture19.10.2017 |
16 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNA qualitative look at the importance of academic integrity among Turkish ELT academics05.04.2018 |
17 | UluslararasıTam metin bildiriYÜKSELİR CEYHUNAn investigation into the reading strategy use of EFL prep-class students15.10.2014 Erişim linki |
18 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,ÇOMOĞLU HATİCE İREMCritical thinking: Pre-service EFL teachers’ perceptions, understanding and experiences09.05.2018 |
19 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNEnglish language teachers’ perspectives towards professional development: A case study from high school03.05.2018 |
20 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNEFL learners’ perceptions about critical thinking dispositions and their achievement level in academic English course11.04.2019 |
21 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNEFL teachers’ voices about action research20.04.2019 |
22 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNThe effect of figurative language use and sound effect on language teaching: EFL learners’ perspectives24.04.2019 |
23 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,ÖZER ÖMERTranslator trainees’ views on learner autonomy in the EFL context19.06.2019 |
24 | UluslararasıÖzet bildiriYUVAYAPAN FATMA,YÜKSELİR CEYHUNCollocational awareness: The key of native-like fluency09.10.2019 |
25 | UlusalÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUNImproving young learners’ pronunciation through listening activities: An action research11.10.2019 |
26 | UluslararasıÖzet bildiriYÜKSELİR CEYHUN,YUVAYAPAN FATMADigital literacy: Prep-class students’ perceptions and understanding24.10.2019 |
27 | UluslararasıÖzet bildiriYUVAYAPAN FATMA,YÜKSELİR CEYHUNA review of corpus-based studies on academic writing in the Turkish context06.11.2019 |
28 | UluslararasıÖzet bildiriAKBAŞ ERDEM,YÜKSELİR CEYHUN,EFE İBRAHİMNot positive or negative but “good effect of technology”: An exploratory research on adjective-noun collocational performance of Turkish writers of English at tertiary level11.10.2018 |
1 | Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin GeliştirilmesiOsmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir. |
2 | TUBITAK 2237-A : Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu Iİngilizce öğretmen adayının uzaktan eğitim konusunda farkındalıklarını arttırmak ve adaylara uzaktan eğitim teknolojilerini İngilizce derslerine dahil etme becerileri kazandırmaktır. |
3 | Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin GeliştirilmesiOsmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir. |
4 | Yükseköğretimde Eleştirel Düşünme Becerilerinin Akademik İngilizce Uygulamasına EtkisiBu çalışmanın temel amacı, yükseköğretimde eleştirel düşünme becerilerinin akademik İngilizce uygulamasına etkisini ve uygulanabilirliğini araştırmaktır. |
5 | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimiyle İlgili Haberlere Yönelik Söylem Çözümlemesi: Bir UygulamaYükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi |
6 | Sözlük Çalışmasıİngilizce öğrenenler için zorlandıkları kelimelere yönelik bir sözlük çalışması |
7 | Dil Eğitimi Sinema Salonu Altyapı ProjesiSinema Salonu Altyapı |
8 | Dil Öğrenimi Sinema Salonu Altyapı ProjesiSinema Salonu Altyapı |
9 | İngilizce Öğrenmek KolayDil Eğitimi |
10 | Osmaniye Öğretmen Akademisi IV. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin GeliştirilmesiDiğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) |
11 | TÜBİTAK 2237-A: Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu IIIİngilizce öğretmen adaylarına yönelik olarak düzenlenen bu kursta katılımcılara uzaktan eğitim, senkron-asenkron eğitim, Web 2.0 araçları gibi konular anlatılmıştır. |
12 | TÜBİTAK 2237-A: Uzaktan Eğitimle Yakınlaşma Zamanı: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Uzaktan Eğitim Bilgi ve Becerileri Kazandırma Kursu IIİngilizce öğretmen adaylarına yönelik olarak düzenlenen bu kursta katılımcılara uzaktan eğitim, senkron-asenkron eğitim, Web 2.0 araçları gibi konular anlatılmıştır. |
13 | TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursuİngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımına yönelik bilgi ve beceri kazandırılması |
14 | TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu IITÜBİTAK PROJESİ |
15 | Osmaniye Öğretmen Akademisi V. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin GeliştirilmesiOsmaniye'de ilkokul, ortaokul ve lisede görev yapan İngilizce öğretmenlerinin mesleki becerilerinin geliştirilmesi ve profesyonel meslek gelişimlerine katkı sağlamaktır. |
16 | TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu IIIİngilizce öğretmen adaylarının derlemin yabancı dil öğretiminde kullanılmasının önemi ve gerekliliği hakkında farkındalıklarını arttırmak. |
17 | TÜBİTAK 2237-A: Kültürlerarası İletişim Yeterliliğinin Çocuklara İngilizce Öğretimine EntegrasyonuProjede kültürlerarası farkındalığın İngilizce öğretiminde belirli uygulamalarla entegrasyonu uygulamalı olarak ele alınmıştır. |
18 | TÜBİTAK 2237-A: Dil Eğitimi ve Öğretimi Alanında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilere İkincil Araştırma Türlerinin Tanıtılması KursuProje ikincil araştırma türlerini tanıtmaya yönelik olup lisansüstü öğrencilere bu araştırma türleri örneklerle uygulamalı bir şekilde anlatmayı amaçlamıştır. |
19 | TÜBİTAK 2237-A: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik İngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı Kursu IVİngilizce öğretmen adaylarına İngilizce öğretiminde derlem kullanımı ve derlem araçları uygulamalı olarak anlatılacaktır. |
20 | TÜBİTAK 2237-A: İngiliz Dili Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Öğrencilerine Yönelik Nitel Araştırma Yöntemleri KursuProjenin konusu İngiliz dili eğitimi alanında yüksek lisans öğrencilerine yönelik olarak nitel araştırma yöntemlerini, veri toplama araçlarını ve veri analiz yöntemlerini uygulamalı bir şekilde anlatmaktır. |
1 | Sosyal Bilimler Alanı En İyi BAP ProjesiBilim - Sanat ÖdülleriAlanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ 2013 |
2 | Best Paper Award - En İyi Bildiri ÖdülüBilim - Sanat ÖdülleriUluslararası BSE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ 2017 |
3 | Certificate of Appreciation-as a President of the Organizing Committee to the 1st International Teachers in Collaboration (TIC) ConferenceUluslararası Konferans Düzenleme Komite BaşkanıDiğer Diğer OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ 2016 |
Patent Bilgisi Bulunamadı |
1 | Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL Turkey) - Leadership and Management Special Interest Group (LAMSIG) | Üye | 2020 | Bilimsel Kuruluş | |
2 | Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL Turkey) | Üye | 2020 | Bilimsel Kuruluş | |
3 | İDEA-İngiliz Dili ve Edebiyatı Araştırmaları Derneği | Üye | 2019 | Bilimsel Kuruluş | |
4 | INGED | Üye | 2014 | Bilimsel Kuruluş |
1 | Erasmus Komisyon ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
2 | Mevzuat Komisyon ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021-2024 |
3 | Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atama Komisyon ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
4 | Uluslararası Öğrenci Alım Komisyon BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
5 | Fakülte Kurulu ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
6 | Bölüm BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
7 | Erasmus KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
8 | Dış İlişkiler Kurum KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
9 | Anabilim Dalı BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2018-2019 |
10 | Fakülte Kurulu ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2014-2019 |
11 | Uluslarası Öğrenci Komisyon BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2013-2017 |
12 | Erasmus Bölüm KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2014-2021 |
13 | Önlisans Lisans Hazırlık Sınıfları KoordinatörüATATÜRK ÜNİVERSİTESİ2009-2011 |
14 | Lisansüstü Hazırlık Sınıfları KoordinatörüATATÜRK ÜNİVERSİTESİ2007-2009 |
15 | Dış İlişkiler Kurum KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2013-2017 |
16 | Erasmus Kurum KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2015-2016 |
17 | Bölüm BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2014-2019 |
18 | Bölüm BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2013-2017 |
19 | MYO/Yüksekokul MüdürüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2013-2017 |
20 | Anabilim Dalı BaşkanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
21 | Rektör DanışmanıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2021- |
22 | Kalite Kurulu ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2022- |
23 | Yönetim Kurulu ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2022- |
24 | Fakülte Yönetim Kurulu ÜyeliğiOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2023- |
25 | MYO/Yüksekokul MüdürüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2024- |
1 | University of RochesterPost-Doctoral Fellow / Visiting Scholar2017-2017 |
2 | TÜBİTAKUzman Araştırmacı2014-2015 |
3 | Çiçeklidere İlköğretim Okuluİngilizce Öğretmeni2005-2005 |