Proje 0Sayısı
Patent 0Sayısı
Tasarım 0Sayısı
Ödül 0Sayısı
Tez 0Sayısı
Atıf 40Sayısı
Yayın 32Sayısı
|
1 | Lisans2007-2011ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. |
2 | Yüksek Lisans2013-2017ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE) |
3 | Doktora2018-ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR) (İNGİLİZCE) |
İngilizce | 2018 | YÖKDİL | 100.0 |
İngilizce | 2017 | YÖKDİL | 97.5 |
İngilizce | 2012 Bahar | ÜDS | 97.500 |
İngilizce | 2012 Bahar | KPDS | 91.25 |
1 | Bilimsel Kitap | Aacademic Research and Reviews in Education Sciences
Bölüm Adı: Blended Learning as A Language Learning Aid, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, Platanus Publishing® Editör: UĞUR, Oruç Ali, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :363, ISBN :978-625-6517-62-2, Bölüm Sayfaları: 163-168 | |
2 | Bilimsel Kitap | Academic Research and Reviews in Education Sciences Bölüm Adı: Use of Video Games as Contemporary Language Learning Facilitators, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, Platanus Publishing® Editör: UĞUR, Oruç Ali, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :363, ISBN :978-625-6517-62-2, Bölüm Sayfaları: 169-174 | |
3 | Bilimsel Kitap | Current Debates on Social Sciences 15 Bölüm Adı: Multifaceted Benefits of the Flipped Classroom Model in Education, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, BİDGE Yayınları Editör: BULUT, Meryem, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6488-28-1, Bölüm Sayfaları: 160-163 | |
4 | Bilimsel Kitap | Ccurrent Debates on Social Sciences 15 Bölüm Adı: Gamification: A Booster for Language Learning Motivation, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, BİDGE Yayınları Editör: BULUT, Meryem, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6488-28-1, Bölüm Sayfaları: 156-159 | |
5 | Bilimsel Kitap | Language Horizons: Diverse Vistas in English Language Pedagogy II Bölüm Adı: An Introspective Teacher Education Model: Reflective Approach, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ ECEM, BIDGE Publications Editör: KALAY, Dilşah, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :84, ISBN :978-625-6707-36-8, Bölüm Sayfaları: 51-63 | |
6 | Bilimsel Kitap | Language Horizons: Diverse Vistas in English Language Pedagogy I Bölüm Adı: The Influence of Twitter Use on English Proficiencies of EFL Students, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, BIDGE Publications Editör: Kalay, Dilşah, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :91, ISBN :978-625-6707-35-1, Bölüm Sayfaları: 21-27 | |
7 | Bilimsel Kitap | Current Debates on Social Sciences 9. Bölüm Adı: A Paradigm Shift in Learning - from Social Constructivism to Connectivism, EKİNCİ ECEM, Bilgin Yayın Evi Editör: Karacagil Zeynel, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :389, ISBN :978-625-7799-76-8, Bölüm Sayfaları: 53-56 | |
8 | Bilimsel Kitap | New Trends in Educational Sciences Bölüm Adı: An Implementation of Descriptive Discourse Analysis, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ ECEM, Duvar Publishing Editör: Ünüvar, Perihan, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :389, ISBN :978-625-8261-99-8, Bölüm Sayfaları: 183-192 | |
9 | Bilimsel Kitap | Current Debates on Social Sciences 9 Bölüm Adı: A Concise Investigation of Note -Taking as a Listening Strategy, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, Bilgin Yayın Evi Editör: Karacagil Zeynel, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :389, ISBN :978-625-7799-76-8, Bölüm Sayfaları: 239-243 | |
10 | Bilimsel Kitap | New Trends in Educational Sciences. Bölüm Adı: An Implementation of Descriptive Discourse Analysis, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ ECEM, Duvar Publishing Editör: Ünüvar Perihan, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :401, ISBN :978-625-8261-99-8, Bölüm Sayfaları: 183-192 | |
11 | Bilimsel Kitap | New Trends in Educational Sciences Bölüm Adı: Influence of Social Media in EFL Settings, EKİNCİ ECEM, Duvar Publishing Editör: Ünüvar Perihan, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :401, ISBN :978-625-8261-99-8, Bölüm Sayfaları: 85-91 | |
12 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları 2 Bölüm Adı: A Reaction towards The Study Titled as ‘Mobile Immersion- An Experiment Using Mobile Instant Messenger to Support Second Language Learning’ by Lai, 2015, EKİNCİ ECEM, Aybil Yayınları Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Ekinci Mithat, Şanverdi Mehmet, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :31, ISBN :978-605-2131-92-3, Bölüm Sayfaları: 26-29 | |
13 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları 2 Bölüm Adı: A Reaction towards The Study Titled as 'What, When and How? Theory and Foreign Language Teaching' by Lawes, 2003, EKİNCİ ECEM, Aybil Yayınları Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Ekinci Mithat, Şanverdi Mehmet, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :371, ISBN :978-605-2131-92-3, Bölüm Sayfaları: 30-35 | |
14 | Bilimsel Kitap | Education & Science 2021 Bölüm Adı: English Medium Instruction Implementations at Higher Education in Europe, Asia and Turkey, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, Efe Akademi Yayınevi Editör: ALANOĞLU, Müslim, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :140, ISBN :978-625-8496-24-6, Bölüm Sayfaları: 69-78 | |
15 | Bilimsel Kitap | Education & Science 2021 Bölüm Adı: A Comparative Analysis of the Teacher Training Frameworks of Canada and Turkey, EKİNCİ ECEM, EKİNCİ MİTHAT, Efe Akademi Yayınevi Editör: ALANOĞLU Müslim, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :140, ISBN :978-625-8496-24-6, Bölüm Sayfaları: 57-68 | |
16 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları Bölüm Adı: Job-Related Discrimination towards the Non-Native English Teachers The Current Issue in Turkey, EKİNCİ ECEM, Aybil Yayınları Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Yapıcı Burçin, Ekinci Mithat, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :916, ISBN :978-605-2131-79-4, Bölüm Sayfaları: 272-278 | |
17 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları Bölüm Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Beceri Etkinliklerinin İncelenmesi Bir Ders Kitabı Analizi, EKİNCİ ECEM, Aybil Yayınları Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Yapıcı Burçin, Ekinci Mithat, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :916, ISBN :978-605-2131-79-4, Bölüm Sayfaları: 77-82 |
1 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM The Impact of Online Teaching on the Vocabulary Achievement Levels of Turkish EFL Learners International Journal of Language Academy Index Copernicus | |
2 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Online-Based Grammar Instruction via Microsoft Teams: A Quantitative Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
3 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM Exploring the Professional Identities of EFL Lecturers in Turkey International Journal of Languages’ Education and Teaching Index Copernicus | |
4 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Verb Constructions in the Speeches of Turkish Children: A Cross-Sectional Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
5 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT,EKİNCİ ECEM VERB CONSTRUCTIONS IN THE SPEECHES OF TURKISH CHILDREN: A CROSS-SECTIONAL STUDY IEDSR Association Index Copernicus, British Index | |
6 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM Mobile Assisted Language Learning (Mall) as a Foreign Language Aid: A Literature Review Pearson Journal of Social Sciences Humanities Index Copernicus | |
7 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT VoScreen as a Listening Aid: A Digitalized Learning Experience International Journal of Languages Education EBSCO | |
8 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT,EKİNCİ ECEM Using Error Correction Codes to Improve Writing Success of EFL Learners International Journal of Language Academy EBSCO | |
9 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Verb Constructions in the Speeches of Turkish Children: A Cross-Sectional Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
10 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,KAYA EBRU Effects of Twitter on EFL Students’ Academic Success in Writing International Journal of Languages’ Education and Teaching EBSCO | |
11 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT Perceptions of EFL Learners about Using Mobile Applications for English Language Learning: A Case Study International Journal of Language Academy Index Copernicus | |
12 | Hakemli Uluslararası | KARAGÜLLE ECEM,EKİNCİ MİTHAT PERCEPTIONS OF EFL LEARNERS ABOUTUSING MOBILE APPLICATIONS FOR ENGLISHLANGUAGE LEARNING: A CASE STUDY International Journal of Language Academy EBSCO | |
13 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT Self-Perceptions of Non-native English Teachers and TheirPerceptions about Native English Teachers: Current Case in Turkey International Online Journal of Teachers in Collaboration Index Copernicus | |
14 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM Motivation Levels of Prep Class Students in Different Classroom Activities International Online Journal of Teachers in Collaboration Art Index (Art Research Database, EBSCO) |
1 | UluslararasıTam metin bildiriKARAGÜLLE ECEM,EKİNCİ MİTHATPERCEPTIONS OF EFL LEARNERS ABOUT USING MOBILE APPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNING: A CASE STUDY20.04.2017 Erişim linki |