Proje 21Sayısı
Patent 0Sayısı
Tasarım 0Sayısı
Ödül 1Sayısı
Tez 0Sayısı
Atıf 7Sayısı
Yayın 11Sayısı
|
1 | Doktora2020-İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZYOLOJİ (DR) |
2 | Yüksek Lisans2018-2020İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZYOLOJİ (YL) (TEZLİ) |
3 | Lisans2013-2017HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ YÜKSEKOKULU BESLENME VE DİYETETİK BÖLÜMÜ BESLENME VE DİYETETİK PR. (TAM BURSLU) |
Yabancı Dil Bilgisi Bulunamadı |
Kitap Bilgisi Bulunamadı |
1 | Hakemli Uluslararası | BAHAR MEHMET REFİK, TEKİN SUAT, BEYTUR ASİYE, ÖNALAN EBRU, ÖZYALIN FATMA, ÇOLAK CEMİL, SANDAL SÜLEYMAN Effects of intracerebroventricular MOTS-c infusion on thyroid hormones and uncoupling proteins Springer Science and Business Media LLC SCI-Expanded | |
2 | Hakemli Uluslararası | SİRKA LÜTFİYE, DOĞAN HACER, BAHAR MEHMET REFİK, ÇALIŞKAN ERAY, TEKİN SUAT, USLU HARUN, KORAN KENAN, SANDAL SÜLEYMAN, GÖRGÜLÜ AHMET ORHAN (E)-1-(4-Hydroxyphenyl)-3-(substituted-phenyl) prop-2-en-1-ones: Synthesis, In Vitro Cytotoxic Activity and Molecular Docking Studies Acta Chimica Slovenica SCI | |
3 | Hakemli Uluslararası | DOĞAN HACER, BAHAR MEHMET REFİK, ÇALIŞKAN ERAY, TEKİN SUAT, USLU HARUN, AKMAN FERİDE, KORAN KENAN, SANDAL SÜLEYMAN, GÖRGÜLÜ AHMET ORHAN Synthesis and spectroscopic characterizations of hexakis[(1-(4 '-oxyphenyl)-3-(substituted-phenyl)prop-2-en-1-one)]cyclotriphosphazenes: their in vitro cytotoxic activity, theoretical analysis and molecular docking studies JOURNAL OF BIOMOLECULAR STRUCTURE & DYNAMICS SCI | |
4 | Hakemli Uluslararası | KOCABAY SAMET, BAHAR MEHMET REFİK, TEKİN SUAT, AKKAYA RECEP, AKKAYA BİRNUR Chemical and biological characterization of sulfated chitosan oligomer as heparin mimics SAGE Publications SCI |
1 | UluslararasıÖzet bildiriTEKİN SUAT,AYKORA DAMLA,ALTAY ÖZTÜRK DİLARA,BAHAR MEHMET REFİK,SANDAL SÜLEYMANSıçanlarda Oluşturulan Deneysel Böbrek İskemi/Reperfüzyon Hasarında Akut Agomelatin Uygulaması Koruyucu Rol Üstlenir mi?28.06.2019 Erişim linki |
2 | UluslararasıÖzet bildiriDOĞAN HACER,BAHAR MEHMET REFİK,ÇALIŞKAN ERAY,KORAN KENAN,TEKİN SUAT,SANDAL SÜLEYMAN,GÖRGÜLÜ AHMET ORHANIn Vitro Cytotoxic and Genotoxic Properties of Hexa Substituted New Organophosphazene Compounds31.10.2019 |
3 | UlusalÖzet bildiriAYKORA DAMLA,ALTAY ÖZTÜRK DİLARA,TANBEK KEVSER,BAHAR MEHMET REFİK,TEKİN SUAT,SANDAL SÜLEYMANAdministration of Acute Agomelatine Reduces Increased Oxidative Stress Due to Experimental Renal Ischemia / Reperfusion Damage in Rats31.10.2019 Erişim linki |
4 | UluslararasıÖzet bildiriBAHAR MEHMET REFİK,TEKİN SUAT,BEYTUR ASİYE,ÖZYALIN FATMA,ÖNALAN EBRU,SANDAL SÜLEYMANIntracerebroventricular MOTS-C Infusion Suppresses Thyroid Hormone Secretion in Rats31.10.2019 |
5 | UluslararasıÖzet bildiriBAHAR MEHMET REFİK,TEKİN SUAT,BEYTUR ASİYE,ÖNALAN EBRU,ÇOLAK CEMİL,SANDAL SÜLEYMANEffect of Intracerebroventricular MOTS-c Infusion on Peripheral Uncoupling Proteins in Rats26.11.2020 |
6 | UluslararasıÖzet bildiriTEKİN SUAT,ALTAY ÖZTÜRK DİLARA,BAHAR MEHMET REFİK,SANDAL SÜLEYMANSalusin-β insan over kanseri hücrelerinde proliferasyona neden olur: In vitro bir araştırma28.06.2019 Erişim linki |
7 | UlusalÖzet bildiriBAHAR MEHMET REFİK,AYKORA DAMLA,ALTAY ÖZTÜRK DİLARA,TEKİN SUAT,SANDAL SÜLEYMANEffects of agomelatine on food intake and body weight in the rats04.04.2019 Erişim linki |
1 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Sağlık ve Doğa Bilimleri Alanında Lisans Eğitimi Gören Öğrenciler İçin Akademik Becerilere Giriş: Bilim Okulu”TÜBİTAK PROJESİ |
2 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Lisansüstü Öğrencilerin Sağlık Bilimleri Alanında TÜBİTAK için Araştırma Projesi Önerisi Hazırlama ve Yürütme Uygulama Eğitimi”TÜBİTAK PROJESİ |
3 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Lisans Öğrencileri İçin Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Hazırlama Süreci 2020”TÜBİTAK PROJESİ |
4 | TÜBİTAK 2237-B Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı “Ulusal ve Uluslararası TÜBİTAK Projesi Hazırlama Süreci 2020”TÜBİTAK PROJESİ |
5 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Lisans Öğrencileri için Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK 2209 Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Hazırlama Süreci”TÜBİTAK PROJESİ |
6 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Bilim Okulu: Sağlık Bilimleri Alanındaki Lisans Öğrencileri için Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK Proje Hazırlama Süreci”TÜBİTAK PROJESİ |
7 | TÜBİTAK 2237-B Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı “Sağlık Bilimleri Alanında TÜBİTAK için Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Süreci”TÜBİTAK PROJESİ |
8 | İntraserebroventriküler MOTS-c İnfüzyonunun Hipotalamus-Hipofiz-Tiroid Aksı ve Enerji Kullanımı Üzerindeki EtkileriARAŞTIRMA PROJESİ |
9 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı ”Sağlık Bilimleri Alanında Lisans Eğitimi Gören Öğrenciler İçin Bilimsel Proje Hazırlama ve Araştırma Metodolojisi Eğitimi”TÜBİTAK PROJESİ |
10 | Farklı Tipteki İnsan Kanser Hücre Hattı Serilerinde Salusin Alfa ve Beta uygulamasının Hücre Canlılığındaki Etkilerinin AraştırılmasıARAŞTIRMA PROJESİ |
11 | Yeni Peptit Sübstitüentli Siklofosfazenlerin Sentezi, Karakterizasyonu, Sitotoksisite ve DNA Hasarı İncelenmesi-Tübitak 1001 |
12 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Sağlık Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Öğrencilere Yönelik Laboratuvar Hayvanlarında İleri Düzey Deneysel Araştırma Kursu”TÜBİTAK PROJESİ |
13 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Sağlık ve Doğa Bilimleri Alanında Lisansüstü Öğrenciler İçin Ulusal TÜBİTAK Projesi Hazırlama ve Yürütme Süreci 2021: Bilim Atölyesi MALATYA”TÜBİTAK PROJESİ |
14 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Sağlık Bilimleri Alanında Ulusal ve Uluslararası TÜBİTAK Projesi Hazırlama ve Yürütme Uygulamalı Eğitimi”TÜBİTAK PROJESİ |
15 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı “Lisans Öğrencileri İçin Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK 2209 Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Hazırlama Süreci”TÜBİTAK PROJESİ |
16 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı "Sağlık, Doğa ve Fen Bilimleri Alanı Lisans Öğrencilerine Yönelik Uygulamalı Proje Önerisi Hazırlama, Yürütme ve Akademik Kazanımlar Eğitimi/2”TÜBİTAK PROJESİ |
17 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı "Sağlık ve Doğa Bilimleri Lisans Öğrencileri için Akademik Becerilere Giriş: Bilim Okulu"TÜBİTAK PROJESİ |
18 | TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı "Sağlık Bilimleri Alanında Lisans Eğitimi Gören Öğrenciler İçin Akademik Becerilere Giriş ve Proje Eğitimi: TÜBİTAK BİLİM OKULU"TÜBİTAK PROJESİ |
19 | Farklı Tipteki İnsan Kanser Hücre Hattı Serilerinde Salusin Alfa ve Beta uygulamasının Hücre Canlılığındaki Etkilerinin AraştırılmasıDiğer, Salusin alfa, Salusin beta, Kanser, Hücre Kültürü, MTT, Hücre canlılığı, |
20 | İntraserebroventriküler MOTSc İnfüzyonunun HipotalamusHipofizTiroid Aksı ve Enerji Kullanımı Üzerindeki EtkileriNörofizyoloji, MOTS-c, Hipofiz, Hipotalamus, Eşleşme bozucu proteinler, Tiroid hormonları, |
21 | Sağlık Bilimleri Alanındaki Öğrenciler için Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK Öğrenci Projeleri Hazırlama Uygulamalı Eğitimi-2022Sağlık Bilimleri Alanındaki Öğrenciler için Akademik Becerilere Giriş ve TÜBİTAK Öğrenci Projeleri Hazırlama |
1 | Türk Fizyolojik Bilimler Derneği | Üye | 2019 | Bilimsel Kuruluş | |
2 | Türkiye Beyin Araştırmaları ve Sinirbilimleri Derneği | Üye | 2019 | Bilimsel Kuruluş |