Proje 0Sayısı
Patent 0Sayısı
Tasarım 0Sayısı
Ödül 0Sayısı
Tez 0Sayısı
Atıf 45Sayısı
Yayın 37Sayısı
|
1 | Yüksek Lisans2013-2017ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE) |
2 | Lisans2007-2011ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. |
İngilizce | 2017 | YÖKDİL | 100.0 |
1 | Bilimsel Kitap | Language Horizons: Diverse Vistas in English Language Pedagogy III Bölüm Adı: Intensifiers as Adjective Boosters, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ MİTHAT, BIDGE Publications Editör: KALAY, Dilşah, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :59, ISBN :978-625-6707-37-5, Bölüm Sayfaları: 17-32 | |
2 | Bilimsel Kitap | Aacademic Research and Reviews in Education Sciences
Bölüm Adı: Blended Learning as A Language Learning Aid, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, Platanus Publishing® Editör: UĞUR, Oruç Ali, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :363, ISBN :978-625-6517-62-2, Bölüm Sayfaları: 163-168 | |
3 | Bilimsel Kitap | Academic Research and Reviews in Education Sciences Bölüm Adı: Use of Video Games as Contemporary Language Learning Facilitators, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, Platanus Publishing® Editör: UĞUR, Oruç Ali, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :363, ISBN :978-625-6517-62-2, Bölüm Sayfaları: 169-174 | |
4 | Bilimsel Kitap | Current Debates on Social Sciences 15 Bölüm Adı: Multifaceted Benefits of the Flipped Classroom Model in Education, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, BİDGE Yayınları Editör: BULUT, Meryem, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6488-28-1, Bölüm Sayfaları: 160-163 | |
5 | Bilimsel Kitap | Ccurrent Debates on Social Sciences 15 Bölüm Adı: Gamification: A Booster for Language Learning Motivation, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, ŞANVERDİ MEHMET, BİDGE Yayınları Editör: BULUT, Meryem, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :341, ISBN :978-625-6488-28-1, Bölüm Sayfaları: 156-159 | |
6 | Bilimsel Kitap | Language Horizons: Diverse Vistas in English Language Pedagogy I Bölüm Adı: The Influence of Twitter Use on English Proficiencies of EFL Students, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, BIDGE Publications Editör: Kalay, Dilşah, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :91, ISBN :978-625-6707-35-1, Bölüm Sayfaları: 21-27 | |
7 | Bilimsel Kitap | Current Debates on Social Sciences 9 Bölüm Adı: A Concise Investigation of Note -Taking as a Listening Strategy, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, Bilgin Yayın Evi Editör: Karacagil Zeynel, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :389, ISBN :978-625-7799-76-8, Bölüm Sayfaları: 239-243 | |
8 | Bilimsel Kitap | Current Debates in Educational Sciences. Bölüm Adı: "Pure Teacher”, "Teacher-Inquirer" or "Teacher-Researcher"?, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ MİTHAT, Duvar Publishing Editör: Kayalar, Fethi, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :132, ISBN :978-625-8109-86-3, Bölüm Sayfaları: 123-132 | |
9 | Bilimsel Kitap | Current Debates in Educational Sciences Bölüm Adı: A Brief Look at Video Utilization in EFL Setting, EKİNCİ MİTHAT, ŞANVERDİ MEHMET, Duvar Publishing Editör: Kayalar, Fethi, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :132, ISBN :978-625-8109-86-3, Bölüm Sayfaları: 59-67 | |
10 | Bilimsel Kitap | New Trends in Educational Sciences Bölüm Adı: Constructivism As A Language Learning Theory, EKİNCİ MİTHAT, ŞANVERDİ MEHMET, Duvar Publishing Editör: Ünüvar Perihan, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :401, ISBN :978-625-8261-99-8, Bölüm Sayfaları: 193-200 | |
11 | Bilimsel Kitap | Current Debates in Educational Sciences Bölüm Adı: A Brief Look at Video Utilization in EFL Setting, EKİNCİ MİTHAT, ŞANVERDİ MEHMET, Duvar Publishing Editör: Kayalar, Fethi, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :132, ISBN :978-625-8109-86-3, Bölüm Sayfaları: 59-67 | |
12 | Bilimsel Kitap | Current Debates in Educational Sciences. Bölüm Adı: “Pure Teacher”, "Teacher-Inquirer" or "Teacher-Researcher"?, ŞANVERDİ MEHMET, EKİNCİ MİTHAT, Duvar Publishing Editör: Kayalar, Fethi, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :132, ISBN :978-625-8109-86-3, Bölüm Sayfaları: 123-132 | |
13 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları 2 / Interdisciplinary Language and Literature Studies 2 Bölüm Adı: Classical Approaches towards Motivation in English Language Learning, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ EMRE, ŞANVERDİ MEHMET, Aybil Yayınları Editör: KIRMIZI, BÜLENT; ALHRDAN, ABDUJAWAD; EKİNCİ, MİTHAT; ŞANVERDİ, MEHMET, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :378, ISBN :978-605-2131-92-3, Bölüm Sayfaları: 73-78 | |
14 | Bilimsel Kitap | Yabanci Dil Öğretimine Genel Bir Bakış V / A General Perspective on Foreign Language Teaching V Bölüm Adı: The Effects of Using Captioned Videos on Vocabulary Achievement Levels of EFL Students, EKİNCİ MİTHAT, ŞANVERDİ MEHMET, Çizgi Kitapevi Editör: Yılmaz, Hasan; Yücel, Erdinç; Öztürk, Mustafa Serkan, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :120, ISBN :978-605-196-721-9, Bölüm Sayfaları: 92-100 | |
15 | Bilimsel Kitap | Education & Science 2021 Bölüm Adı: English Medium Instruction Implementations at Higher Education in Europe, Asia and Turkey, EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM, Efe Akademi Yayınevi Editör: ALANOĞLU, Müslim, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :140, ISBN :978-625-8496-24-6, Bölüm Sayfaları: 69-78 | |
16 | Bilimsel Kitap | Education & Science 2021 Bölüm Adı: A Comparative Analysis of the Teacher Training Frameworks of Canada and Turkey, EKİNCİ ECEM, EKİNCİ MİTHAT, Efe Akademi Yayınevi Editör: ALANOĞLU Müslim, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :140, ISBN :978-625-8496-24-6, Bölüm Sayfaları: 57-68 | |
17 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları Bölüm Adı: Examining Teacher Echo in an EFL Classroom Based on Sett Framework A Case Study, EKİNCİ MİTHAT, Aybil Yayınevi Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Yapıcı Burçin, Ekinci Mithat, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :916, ISBN :978-605-2131-79-4, Bölüm Sayfaları: 322-329 | |
18 | Bilimsel Kitap | Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları Bölüm Adı: Creolization as Evidence of Innate Language, EKİNCİ MİTHAT, Aybil Yayınları Editör: Kırmızı Bülent, Alhrdan Abduljawad, Yapıcı Burçin, Ekinci Mithat, Basım Sayısı: 1, Sayfa Sayısı :916, ISBN :978-605-2131-79-4, Bölüm Sayfaları: |
1 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, KIRKGÖZ YASEMİN Exploring the challenges faced by a novice administrator: A case study Teaching English As a Foreign Language Journal | |
2 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Online-Based Grammar Instruction via Microsoft Teams: A Quantitative Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
3 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT A Comparative Analysis of Problem-Based Learning Applications in Engineering and Teacher Education: A Brief Review Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
4 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT The Effects of Using TV Series on Listening Achievement Level of EFL Students International Journal of Language Academy Index Copernicus | |
5 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM The Impact of Online Teaching on the Vocabulary Achievement Levels of Turkish EFL Learners International Journal of Language Academy Index Copernicus | |
6 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT,EKİNCİ ECEM Using Error Correction Codes to Improve Writing Success of EFL Learners International Journal of Language Academy EBSCO | |
7 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Verb Constructions in the Speeches of Turkish Children: A Cross-Sectional Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
8 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT, EKİNCİ ECEM Verb Constructions in the Speeches of Turkish Children: A Cross-Sectional Study Pearson Journal of Social Sciences & Humanities Index Copernicus | |
9 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT Use and Categorization of Holophrases in Child Speech: A Case Study in Turkey International Journal of Language Academy EBSCO | |
10 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT VoScreen as a Listening Aid: A Digitalized Learning Experience International Journal of Languages Education EBSCO | |
11 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Yazma Etkinliklerinin İncelenmesi- Bir Ders Kitabı Analizi International Journal of Language Academy EBSCO | |
12 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT Kahoot For Good: Firing Competitive Learning for EFL Learners International Journal of Languages’ Education and Teaching Index Copernicus | |
13 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT EFL Instructors’ Level of Awareness about the Significance of 21st Century Skills International Journal of Language Academy Google Scholar | |
14 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT Self-Perceptions of Non-native English Teachers and TheirPerceptions about Native English Teachers: Current Case in Turkey International Online Journal of Teachers in Collaboration Index Copernicus | |
15 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ MİTHAT An Action Research: The Effect of Written Corrective Feedback and Error Codes in Improving Writing Skill International Online Journal of Teachers in Collaboration Index Copernicus | |
16 | Hakemli Uluslararası | KARAGÜLLE ECEM,EKİNCİ MİTHAT PERCEPTIONS OF EFL LEARNERS ABOUTUSING MOBILE APPLICATIONS FOR ENGLISHLANGUAGE LEARNING: A CASE STUDY International Journal of Language Academy Index Copernicus | |
17 | Hakemli Uluslararası | EKİNCİ ECEM,EKİNCİ MİTHAT Perceptions of EFL Learners about Using Mobile Applications for English Language Learning: A Case Study International Journal of Language Academy Index Copernicus |
1 | UluslararasıÖzet bildiriEKİNCİ MİTHAT,KIRKGÖZ YASEMİNExploring The Challenges Faced By A Novice Administrator: A Case Study10.05.2018 |
2 | UluslararasıTam metin bildiriKARAGÜLLE ECEM,EKİNCİ MİTHATPERCEPTIONS OF EFL LEARNERS ABOUT USING MOBILE APPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNING: A CASE STUDY20.04.2017 Erişim linki |
1 | Eğitim KoordinatörüOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2020-2020 |
2 | Bölüm Başkan YardımcısıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2017-2019 |
3 | MYO/Yüksekokul Müdür YardımcısıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2020- |
4 | MYO/Yüksekokul Müdür YardımcısıOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ2017-2020 |