Proje 1Sayısı
Patent 0Sayısı
Tasarım 0Sayısı
Ödül 0Sayısı
Tez 0Sayısı
Atıf 132Sayısı
Yayın 20Sayısı
|
1 | Lisans2000-2004MİLLİ SAVUNMA ÜNİVERSİTESİ KARA HARP OKULU ENDÜSTRİ VE SİSTEM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ ENDÜSTRİ VE SİSTEM MÜHENDİSLİĞİ PR. |
2 | Lisans2005-2009MERSİN ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ PR. |
3 | Doktora2014-2019DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MEKANİK (DR) |
4 | Yüksek Lisans2011-2014DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MEKANİK (YL) (TEZLİ) |
İngilizce | 2019 | YDS | 75.00000 |
Kitap Bilgisi Bulunamadı |
1 | Hakemli Ulusal | YILDIRIM ALİ, EKER MEHMET, YARIMPABUÇ DURMUŞ, ARIKAN VOLKAN, ÇELEBİ KERİMCAN İŞLEVSEL DERECELENDİRİLMİŞ DAİRESEL BİR KANATÇIĞIN TERMOELASTİK DAVRANIŞININ SAYISAL İNCELENMESİ Kahramanmaras Sutcu Imam University Journal of Engineering Sciences TR DİZİN | |
2 | Hakemli Uluslararası | YILDIRIM ALİ, YARIMPABUÇ DURMUŞ, ARIKAN VOLKAN, EKER MEHMET, ÇELEBİ KERİMCAN Nonlinear thermal stress analysis of functionally graded spherical pressure vessels International Journal of Pressure Vessels and Piping SCI-Expanded | |
3 | Hakemli Uluslararası | TOKSOY AHMET KAAN, ARIKAN VOLKAN, KARAKUZU RAMAZAN, ARMAN YUSUF, GÖREN AYTAÇ Experimental study on spall behavior of single and multi-plate composites behind armor subjected to shaped charge JOURNAL OF COMPOSITE MATERIALS SCI | |
4 | Hakemli Uluslararası | ARIKAN VOLKAN,KARAKUZU RAMAZAN,ALPYILDIZ TUBA Improvement of load carrying capacity of sandwich composites by different patch repair types POLYMER TESTING SCI-Expanded | |
5 | Hakemli Uluslararası | DOĞAN AKAR,ARIKAN VOLKAN Low-velocity impact response of E-glass reinforced thermoset and thermoplastic based sandwich composites COMPOSITES PART B-ENGINEERING SCI-Expanded | |
6 | Hakemli Ulusal | DOĞAN AKAR,ARIKAN VOLKAN,ÖZES ÇİÇEK Çevresel Şartların Epoksi Yapıtştırıcı ile Birleştirilmiş Kompozitlerin Mukavemetine Etkisi PAGEV | |
7 | Hakemli Uluslararası | AKDAĞ MUSTAFA,BATAR TURAN,OKUMUŞ FUAT,SAYMAN ONUR,ARIKAN VOLKAN Elasto Plastic Stress Analysis in a Ductile Adhesive Aluminum Adherends Mathematical and Computational Applications | |
8 | Hakemli Uluslararası | BULUT BERK,KARAKUZU RAMAZAN,İÇTEN BÜLENT MURAT,ARIKAN VOLKAN,ARMAN YUSUF,ATAŞ CESİM,GÖREN AYTAÇ An experimental and numerical investigation on low velocity impact behavior of composite plates Journal of Composite Materials SSCI | |
9 | Hakemli Uluslararası | ARIKAN VOLKAN,SAYMAN ONUR Comparative study on repeated impact response of E glass fiber reinforced polypropylene epoxy matrix composites Composites Part B: Engineering SCI-Expanded | |
10 | Hakemli Uluslararası | demir ibrahim,SAYMAN ONUR,DOĞAN AKAR,ARIKAN VOLKAN,ARMAN YUSUF The effects of repeated transverse impact load on the burst pressure of composite pressure vessel Composites Part B: Engineering SCI-Expanded | |
11 | Hakemli Uluslararası | SAYMAN ONUR,SOYKÖK İBRAHİM FADIL,Doğan Tolga,DOĞAN AKAR,ARIKAN VOLKAN Effects of axial impacts at different temperatures on failure response of adhesively bonded woven fabric glass fiber epoxy composite joints Journal of Composite Materials SCI-Expanded | |
12 | Hakemli Uluslararası | ARIKAN VOLKAN,DOĞAN AKAR,Dogan Tolga,SABANCI ERAY,Adel Kadum Al-Shamary Effects of Temperature and Hole Drilling on Adhesively Bonded Single Lap Joints The Journal of Adhesion SCI-Expanded | |
13 | Hakemli Uluslararası | SAYMAN ONUR,ARIKAN VOLKAN,DOĞAN AKAR,SOYKÖK İBRAHİM FADIL Multi linear stress analysis in adhesively bonded double lap joint Journal of Composite Materials SCI-Expanded | |
14 | Hakemli Uluslararası | ARIKAN VOLKAN,Bulut Berk,KARAKUZU RAMAZAN,Toksoy Ahmet Kaan,SAYMAN ONUR Research for the spall effect after ballistic impact with finite element method Usak University Journal of Material Sciences Tübitak Ulakbim Dergi Park Akademik | |
15 | Hakemli Uluslararası | SAYMAN ONUR,ARIKAN VOLKAN,DOĞAN AKAR,SOYKÖK İBRAHİM FADIL,Dogan Tolga Failure analysis of adhesively bonded composite joints under transverse impact and different temperatures Composites Part B: Engineering SCI-Expanded |
1 | UlusalTam metin bildiriARIKAN VOLKAN,TOKSOY Ahmet Kaan,ARMAN YUSUF,GÖREN AYTAÇ,KARAKUZU RAMAZANFiber Kompozit Spall-Liner Tasarımı27.06.2018 Erişim linki |
2 | UluslararasıÖzet bildiriARIKAN VOLKAN,KARAKUZU RAMAZANSandvic Kompozitlerde Tamiratın Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Modellenmesi16.11.2017 Erişim linki |
3 | UluslararasıÖzet bildiriARIKAN VOLKAN,KARAKUZU RAMAZANSandvic Kompozitlerde Yama Tipi Tamirin Parametrik Olarak Incelenmesi16.11.2017 Erişim linki |
4 | UlusalTam metin bildiriİÇTEN BÜLENT MURAT, ARIKAN VOLKAN, ARMAN YUSUF, KARAKUZU RAMAZANTABAKALI KOMPOZİTLERİN DARBE CEVABINA MALZEME TİPİNİN ETKİSİTarih Bilgisi Bulunamadı |
5 | UluslararasıTam metin bildiriSAYMAN ONUR, ÖZEN MUSTAFA, ARMAN YUSUF, ARIKAN VOLKAN, DOĞAN AKAREFFECT OF ROOT CRACK ON LATERAL BUCKLINGLOADS OF SANDWICH COMPOSITE BEAMSTarih Bilgisi Bulunamadı |
1 | Zırhlı Araçlarda Parçalanma (Spall) Etkisini Önleyecek Kompozit Yapının Tasarımı ve ÜretimiBalistik bir saldırıda, araç şasisinin iç kısmından kopan alüminyum ve çelik parçalar, çok ciddi yaralanmalara ve can kayıplarına sebep olmaktadır. İkincil hasar olarak adlandırılan bu durumun gerçekleşmesi için şasinin mühimmat tarafından delinmesi de gerekmemektedir. Personeli bu parçalardan korumak için şasinin iç kısmına Spall Liner olarak adlandırılan kompozit bir plaka yerleştirilir veya monte edilir. Yani “spall liner” şasiden kopan parçaların yayılma açısını düşürerek parçaların etki alanını küçültmekte ve ayrıca spall liner’ı delip geçen parçaların araç içindeki personele doğru hızlarını azaltmaktadır. Bu tür parça tutucu kompozit yapılar/ plakalar çoklukla aramid, cam lifi ve yüksek yoğunluklu polietilen gibi malzemelerden üretilmektedir. Bu projede söz konusu koruyucu kompozit yapının (spall liner) modellenmesi, analizi ve üretimi amaçlanmıştır. Bu amacın gerçekleşmesine yönelik ilk adım olarak nümerik analizlerde ve kompozit yapıda kullanılacak malzemelerden (Aramid, S2 Glass, Karbon vs) plakalar üretilmiş ve bu plakaların malzeme özellikleri tespit edilmiştir. Nümerik analizlerdeki ön görülere göre spall liner üretimleri gerçekleştirilmiştir. Modelleme yaklaşımının doğruluk derecesini görmek için üretilen bazı kompozit plakalara bölümümüzde mevcut bulunan CEAST-Fractovis Plus cihazı ile düşük hızlı darbe deneyleri yapılmış ve nümerik analizler deneysel sonuçlarla karşılaştırılmıştır. Analiz ve test sonuçlarına göre, darbe dayanımı ve beklenen darbe davranışı en iyi olan kompozit plakalar balistik testlerin yapılması için ROKETSAN A.Ş. Laboratuarlarına gönderilmiş ve BARUTSAN A.Ş atış poligonlarında kimyasal enerjili mühimmat ile testlere tabi tutulmuştur. Şahit plakalar kullanılarak, koruyucu kompozit plakanın (spall liner) balistik performansı test edilmiştir. Bu sonuçlar spall liner’sız testler ile karşılaştırılmıştır ve böylelikle araç şasisinden kopan parçaların yayılım açısının minimum seviyeye inmesi için kompozit plakanın yapısında optimizasyon yapılmıştır. Bu şekilde en uygun çözüm(ler) için modelleme, analiz, üretim ve balistik test adımları tekrar edilmiş ve nihai kompozit plaka üretilmiştir. |